Totes les ulleres que s’exposen a opticagracia.es son marques originals autèntiques i certificades i tenen una garantia de 2 anys que cobreix únicament els els defectes de fabricació.
La garantia cobreix la substitució o reparació de la peça defectuosa. Per fer ús de la garantia caldrà la presentació de la tarja i certificats originals que s’adjunta amb les ulleres + la factura o ticket de compra + i el seu envasatge i estoig original.
La garantia no cobreix els vidres (ratllades, trencaments deguts a la mala manipulació tant de la muntura com els vidres).
En el cas de necessitar alguna substitució de peces no incloses en la garantia o fora del termini de la garantia, opticagracia.es es compromet a enviar un pressupost via e-mail abans d’efectuar qualsevol arranjament.